Clientenraad

In lijn met de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen 2018, heeft De Doc sinds begin 2022 een Cliëntenraad. Volgens deze wet is De Doc verplicht om schriftelijk advies aan de CR te vragen wanneer De Doc veranderingen wil aanbrengen in haar organisatie of werkwijze. De Cliëntenraad is een op zichzelf staand autonoom orgaan.

Doelstelling cliëntenraad

De CR helpt cliënten van De Doc aan een voortdurend verbeterende klantervaring. Zij doet dat door feedback van binnen en buiten de organisatie te verzamelen en jaarlijks de (drie) belangrijkste verbeterpunten bij de maatschap onder het voetlicht te brengen, afspraken daarover te maken en de voortgang te controleren.

De Cliëntenraad:

a. FUNGEERT als vertegenwoordiger van de cliënten (patiënten) van de De Doc.

b. STREEFT naar continue verbetering van de klantervaring en bepaald jaarlijks de volgens haar belangrijkste items om dit te bereiken.

c. IS daarmee dé plek waar – buiten de maatschap zelf – klanten met opmerkingen en verbeterpunten etc. terecht kunnen.

De Cliëntenraad is niet bedoeld voor individuele problemen van patiënten, maar kan soms wel een luisterend en adviserend oor zijn in dergelijke situaties. Voor individuele problemen is er de klachtenprocedure.

Jaarverslag
Ieder jaar maakt de Cliëntenraad een jaarverslag over haar activiteiten. Hier vindt u het jaarverslag van 2023 en 2024.

Contact

U kunt contact opnemen met de cliëntenraad via clientenraad@dedoc.nl

Sluiten de Doc Huisartsen Den Haag
Algemeen adres
de Doc Huisartsen Den Haag

Boomsluiterskade 299
2511 VJ Den Haag

telefoon tijdens kantooruren

070 – 382 47 77

contact buiten kantooruren

070 – 346 96 69 (HADOKS)

fax

070 – 381 80 48

Email

Locaties

de Doc Stationsweg
de Doc Boomsluiterskade
Inschrijven Ga naar de website